Sunday, June 14, 2009

Deniz Kizi







Ilk kez yaptigim figur calismasi , ben figur calismalarini pasta kaplamadan daha cok begendim galiba,saatlerin nasil gectigini anliyamadim.


Hem cok eglenceli hemde cok heyecanli bir gun gecirmis oldum.


Acaba becerecekmiyim acaba nasil olcak diye .


Fakat bu isin kolay bir is olmadigini sabir ve zaman istedigini gormus oldum.


Bu isi yapan arkadaslari simdi gercekten tebrik ediyorum.


Ama figur calismalarina devam etmeye karar verdim.


Insallah zamanla daha iyilerini yapabilirim.


22 comments:

PAPATYA PRENSES said...

canım yeni mekanın hayırlı olsun:)

figür çalışmalarını izlemeyi ben de çok seviyorum, umarım bir gün yapmak da kısmet olur..

ellerine sağlık çok cici:)

Disalce said...

gerçekten zor iş..ben denemiştim..beceremedim...

becerenleri alkışlıyorum...valla harika yapmışsın.çok güzel olmuşlar...

SOFRAM said...

Canım yeni sayfan hayırlı olsun, hoşgeldin blogspota,figür çalışmaların da çok güzel olmuş, emek isteyen bir uğraşı, ellerine sağlık güzelim.
Sevgilerimle güzel bir hafta diliyorum canım.

SOFRAM said...

Canım merhaba, biz de daha önce blogcudaki bu sorunlar yüzünden blogspota geçtik, burası sorunsuz, çok daha kolay ekleme yapabiliyorsun, zaman zaman blogcuda sayfalarımıza dahi giriş yapamıyorduk, bence sen de blogcudaki sayfanı o haliyle bırak taşıma yapmak istiyorsan taşı buradan devam et, sonra tüm arkadaşlar da burada, ziyaretler de daha rahat oluyor. Canım sana kolaylıklar diliyorum, sevgilerimle...

dogada.blogspot.ru said...

Harikasın canım bende çok istememe rağmen beceremem gibi geliyor ellerine sağlık ilerde çok güzel butik pastalar yapan bir kardeşimiz daha geliyor demek bloğun hayırlı olsun çok iyi yapmışsın blogspota geçmekle en azından çok sorun yaşamıyoruz bende blogculardandım sofram Fatma arkadaşım gibi BLOGCU çok bunaltmıştı bizleri sevgiler canım

sarımutfak-hande said...

ilk olmasına rağmen harika olmuş cnm ellerine sağlık

Baharcicegi said...

cok basarili bir calisma olmus,ilk defa yapmissiniz ama gercekten harika olmus.bende arkadaslarda görüyorum ama cesaret edemiyorum fugur calismasi yapmaya.
Utrecht güzel bir sehir ,bizim zamanimiz kisitli oldugu icin heryerini gezemedik belki baska sefere
sevgilerimle

Dilek Mutfakta said...

arkadaşım sen aşmışsın kendini nasıl güzel bir çalışma olmuş ellerine sağlık,çok sabır isteyen bir iş bana göre değil ben sıkılıveriyorum ama denemek isterim,sevgiler...

Hansa said...

eline sağlık.
deniz kızı şirin olmuş azcık tombiş ama olsun :):)
bende figür olayını karşıdan beğenenlerdenim...

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal said...

Harika olmuş, ilk çalışma olmasına rağmen tek kelime ile mükemmel olmuş. Yorulmuş olmaman, azmini yitirmemene bayıldım canım. Çünkü ben her çalışma yaptığımda yorgunluktan geberiyorum, aman aman bir daha mı tövbe diyorum :) Uzun bir süre geçince de unutuyorum galiba, tekrar kalkışıyorum :)

Bundan sonraki çalışmalarında başarılar dilerim. Çok çok çokkk güzel olmuş.

hepsusluydum said...

Merhaba, sayfama ziyaretiniz ve yorumunuz için çok teşekkürler.Sizin pastalar da harika görünüyor. Ellerinize sağlık.Sevgilerimle Zehr@

SOFRAM said...

Canım kandilini kutluyor, hayırlara vesile olmasını diliyorum, sevgilerimle...

TAZE NANE said...

SIZE KARANFILIN SADAKATINI, SUMBULUN BAGLILIGINI, MENEKSENIN TEVAZUSUNU,
LALENIN GURURUNU, LEYLEGIN SAADETINI VERSEK BIZEDE DUA EDERMISINIZ.
KANDILINIZ MUBAREK OLSUN.

butterfly said...

Nesrincim yeni yerin hayırlı olsun:).
Süper bir figür çalışması olmuş. Her şey çok düzgün ve özenli. Renkler de beni benden aldı:). Ellerine sağlık canım.
Sevgilerimle..
aslı

TAZE NANE said...

Canım harika görünüyor.
Ayrıca blogcuda çok sorun var.
Bende şimdilik tarif eklemiyorum.
Blogspot daha iyi.
Sevgiler canım.

pembecikolata said...

Harika bir çalışma...Çok şirin bir tabak olmuş, Bu ilk denemenizmiş bundan sonrakileri merak ediyorum:)

TAZE NANE said...

Kucak dolusu sevgiler bırakıyorum canım.

hdidem95 said...

TŞK EDERİM GÜZEL DİLEKLERİNİZ İÇİN İLK KUTLAYAN SİZ OLDUNUZ SAOLUN BUARADA NE GÜZEL OLMUŞ DENİZKIZI ELLERİNE SAĞLIK SEVGİLER

TAZE NANE said...

Kucak dolusu sevgiler bırakıyorum.

şeker pasta said...

Merhabalar, ilk deneme için oldukça başarılı...Ellerine sağlık...

keskinli said...

canim ilk denemene ragmen bence cok
basarili ellerine saglik
yeni blogunda hayirli olsun sevgiler
hayirli kandiller

hdidem95 said...

♥ Bakiler sevgiler adına nice dilekler vardır. Ölümü bile ayırır saymayan gönüller vardır. Mesafeler araya set çekmişse ne çıkar, dualarda birleşen gönüller vardır. Hayırlı kandiller..